piątek, 7 marca 2014

Marijne van der Vlugt nie tylko twarzą MTV Europe!

Jej imię i nazwisko od zawsze stwarzało dla mnie problem by poprawnie napisać odnosząc się głównie do jej pracy w MTV Europe, gdy przywoływałem jej wkład do tej kultowej stacji muzycznej.
Podobał mi się jej głos - taki lekki, cichy i kojący. Pamiętam ją przede wszystkim z programu o modzie "The Pulse with Swatch" - i niestety zawsze przełączałem na inny kanał, gdy zaczynał się  magazyn, gdyż w stacji MTV Europe szukałem tylko i wyłącznie muzyki - teledysków najbardziej!
Jakiekolwiek programy pozbawione muzyki, jak chociażby "MTV Sports" czy "The Real World" nie były w kręgu moich zainteresowań. Wracając do gwiazdy MTV - Marijne - w 1992 roku wraz z ekipą stworzyła zespół z alternatywną muzyką - SALAD. Jej główną rolą był wokal. Tegoż zespołu teledyski głównie w programach alternatywnych były pokazywane w MTV. Zespół nie odnosił specjalnych sukcesów, nie miał też dużego rozgłosu. Dziś zapewne wielu miłośników muzyki rozrywkowej czy też dażących wielką sympatią MTV Europe, może nie pamiętać grupy SALAD.
Dla przypomnienia dołączam trzy zdjęcia - na pierwszym wywiad MTV z zespołem (na zdjęciu Marijne van der Vlugt), na pozostałych fotkach klip "Drink The Elixir" z 1995 roku.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz